niedziela, 1 stycznia 2012

Happy New Year !!

Witajcie w Nowym Roku ! 
więc tak, sylwester 2011-2012 był niesamowity! Mam nadzieję, że w tym roku będzie mniej smutków niż w tamtym, więcej zabawy i dużo miłych wspomnień. Podsumowując rok 2011 mogę uznać za najlepszy dotychczas. A co do bloga to jestem bardzo zadowolona z obserwatorów, że jest ich już ok.20 bodajże i z tej ilości odwiedzin może nie jest ona za duża ale i tak się bardzo cieszę, że wchodzicie i komentujecie dziękuję wam bardzo.

Wracając do wczorajszego sylwestra no mało się nie wypiło, co prawda o 24 zostało nas o wiele mniej niż było, było 14 osób a zostało 6 więc dużo ludzi się zwinęło. Ale i tak było dobrze, puszczaliśmy petardy, no niestety nie było ich dużo ale zawsze coś. Do domu wróciłam coś ok.4 nad ranem, dopiero co wstałam.  Za chwilę prysznic a później porobię porządek w komputerze.

od lewej : Ja, Natalia, Urwał

20 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. u nas w tym roku byly tylko amatorskie fajerwerki..bo na miescie byly jakies zalosne lasery;/
    buziaki:P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajerwerki! :)
    dziękuję za życzenia i wzajemnie! ;*
    Fajnie tu, dodaję do obserwowanych, jeśli podoba ci się mój blog zrób to samo! ;)

    kammy-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia .
    Szczęśliwego ^_^

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajerwerki .!
    Też puszczałam z tatą : )
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post
    http://thisismyownstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za wspaniałe życzenia ;)

    obserwuję ;) + liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję i nawzajem ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję i oczywiście nawzajem : D

    OdpowiedzUsuń
  9. u MNIE BYŁY FAJERWERKI;.! ;P

    ZAPRASZAM DZIEWCZYNY DO MNIE. :


    http://karolina-inspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje za komentarz :)
    Szczęśliwego Nowego Roku ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. tak.sylwester był niesamowity ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie trochę nudnawo na sylwku, ale w przyszłym roku bd lepiej :D
    ładne zdjęcia ;)
    i genialny nagłówek ^^

    OdpowiedzUsuń